ВОЗМОЖНОСТИ ШКОЛЫ УСПЕХА ЕЛЕНЫ КОРОБЕЙНИКОВОЙ:

1. Самопознание, работа над собой (трансформация черт характера), влияние на людей, управление жизненными событиями. (книга "Семь дней которые...")
2. Самоанализ и познание других людей используя нумерологические знания. Каждое число имеет свои вибрации (kob.su/petrov), каждый период жизни - свои задачи, каждые 7 лет супружества - предполагают развитие определённых качеств супругов. (книга "Нумерологя -путь к себе")
3. Решение проблем, сязанных с "народным творчеством"... Очищение огнём, выкатывание яйцом, молитвы, самопомощь в "сложные жизненные периоды", диета успешного человека, ментальные практики для "привлечения энергии денег". (книга "Мои любимые деньги")
4. Обучение зашите себя, партнёров, дома, офиса (ментальные практики). Книга "Большая защита - ключ к успеху".
5. Восстановление здоровья. (Книга "Быть и не Болеть").
6. Помощь ребёнку, который боится, обижается, неуверенный в себе, болезненный. Особенно эффективна для детей дошкольного и младшего школьного возраста. Книга "Школа Солнечного Ёжика".
7. Нахождение ГАРМОНИИ с собой, родными и близкими, миром. Наполнение любовью. Книги"Семь дней...", "Депрессия? выход есть... Есть выход!", "Молитвой и мыслью творим свою жизнь"

ЕЛЕНА ВОЛОШЕНКО ПРОВОДИТ:
1.
Психологическое сопровождение и обучение взрослых (публикация "Учебно-образовательные предложения").
2. Групповые и индивидуальные консультации для взрослых и детей.

3. Консультации по работе с ментальными практиками для решения жизненных задач (освобождения, исцеления, наполнения, трансформации, усиления и других) общими и индивидуальными.
4. Семинары-тренинги для учителей, родителей на темы: "Эмоциональное пространство школы (класса, семьи)" ; "Психолого-педагогические ресурсы учителя"; "Мы и наш характер"; "Мы и наше здоровье"; "В мире мужского и женского"; "Воспитание ребёнка и нумерология", "Управляем мыслеформами", "Наполняемся любовью", "Удивительный мир семьи" и другие.
5. Практические занятия по работе с эмоциями и чертами характера (страхи, обиды, неуверенность и другие).
6. Презентации книг и практик Школы Успеха Елены Коробейниковой.
7. Исследование практики реализации методик Школы Успеха и основ Энергоинформационной педагогики

пʼятницю, 30 липня 2010 р.

СПОСОБИ ВЗАЄМОДІЇ ІЗ ДІТЬМИ КРИСТАЛАМИ І НЕ ЛИШЕ ІЗ НИМИ

Олена Волошенко, Вікторія Хрипун

Діти ХХІ століття мають значні відмінності в особливостях розвитку у порівнянні із дітьми, які народжувалися у ХХ сторіччі. Ці діти здатні орієнтуватися в інформаційному просторі трьома способами пізнання світу: логіко-інтуїтивним (рівноправні логіка та інтуїція), інтуїтивно-логічним (логіка підпорядкована інтуїції), інтуїтивним (інтуїція повністю домінує над логікою). Домінуючий спосіб пізнання світу і себе, особливостей обробки інформації та способи структурування знань, залежать від дати народження дитини.

Діти, які мають у даті народження 4 і більше одиниць (зауважимо, що починаючи із 2000 року, перша двійка у даті народження дитини розкладається як дві одиниці), пізнають світ інтуїтивним шляхом [1]. Саме вони і отримали назву „діти-кристали”. Ці діти не сприймають ніякі логічні переконання і докази, якщо на рівні інтуїції не відчувають їх правильність, значущість і важливість для себе. Отже, таким дітям необхідно давати можливість приймати власні рішення. Один із ефективних способів взаємодії із ними є пропозиція дорослих - вибрати один із декількох варіантів рішень, оптимального для дитини. Якщо дитина обирає помилкове рішення, їй необхідно одержати власний урок від життя, набути свій досвід осягнення світу і себе. Дорослим, що взаємодіють із дітьми-кристалами, необхідно пам’ятати таке правило: “Дозвольте собі бути собою, а іншим бути іншими!” Таким чином, дорослим важливо дати можливість дитині одержувати уроки у процесі самостійного вибору рішення. Батькам і педагогам необхідно навчитися варіативності мислення і пропонувати дитині різні шляхи вирішення ситуації: „Можна зробити так, можна так або ось так. Обирай!” Інколи можна проговорювати і можливі наслідки дій за цими варіантами (з точки зору дорослого). Як правило, ці діти мають домінування правої півкулі.

Дітей, які мають у даті народження дві або три одиниці і хоча б одну дев’ятку, відносять до логіко-інтуїтивного типу. Саме ці діти, інколи, будуть нагадувати дорослим дітей, які народжувалися у ХХ столітті. Проте, вони – інші. Вони можуть почути наказ, вимогу, але не поспішатимуть їх виконувати. Вони довше „обдумують”, розмірковують, але саме у цей час відбувається узгодження одержаної інформації із інтуїцією. Ці діти значно краще розуміють мову схвалення, прийняття. Якщо вони відчувають несприйняття їх, для них – це сигнал небезпеки. Як наслідок, вони замикаються й роблять так, як вважають за потрібне. А якщо бути точнішими, так, як відчувають самі й ніхто не зможе зрушити їх з точки опори, поки не зміняться відчуття.

Дітей, народжених після 2000 року, які не мають дев’ятки у даті народження, відносять до інтуїтивно-логічного типу. Ці діти емоційно-вразливіші, ніж інтуїтивний тип дітей, вони дуже добре розуміють і відчувають інших людей. Якщо у даті народження таких дітей є трійки і шістки, дуже часто вони „зчитують” думки інших людей. Маючи трійки у даті народження, такі діти безпосередньо одержують інформацію із Космосу, при цьому не звертають увагу на логічні аргументи. Якщо вони відчули, що щось має бути саме таким чином, логіка відкидається (ігнорується). Такі діти керуються принципом: „Я так відчуваю і все!”

Знаючи особливості сучасних дітей, дорослим, у процесі взаємодії із ними, доцільно дотримуватися таких рекомендацій:

Навчитися не застосовувати силові, авторитарні методи. Не „ламати силою” прояви дітей, а завдяки абсолютному, безумовному прийняттю цих дітей, терпляче (знаходячись у стані емоційної рівноваги) пояснювати, мотивувати, доводити.

Розвивати варіативність мислення, вчитись давати дітям декілька варіантів на вибір.

Підтримувати у дітей інтуїтивні навички, уміння щодо одержання й переробки інформації та здійснення інтуїтивного вибору.

Заохочувати і стимулювати успішні уроки прийняття інформації.

Надавати дитині підтримку у випадках допущення помилок й висловлювати надію, що дитина зможе у майбутньому, і наступного разу у неї все вийде. Така підтримка має бути щирою, лише за таких умов дитина відчує її.

Заохочувати й розвивати способи (як загальні, так й індивідуальні) одержання дитиною інформації.

Розвивати у себе здатність сприймати ірраціональні способи одержання дитиною інформації для того, щоб дитина змогла сама прийняти себе і вважала, що для людини є нормою як раціональні, так й ірраціональні способи одержання інформації. Дитина має сприймати себе нормальною людиною, хоча і для багатьох батьків несподіваною.

Список літератури:

Коробейникова Е.Д. Нумерология – путь к себе. / Елена Дмитриевна Коробейникова. – Черкассы : Чабаненко Ю.А.- 2009.- 214с.


Діти-кристали: ґендерний аспект

Жива людина випромінює певну сукупність коливань, яка утворює відповідне поле коливань — біополе людини. Діти, народжені після 2000 року, що народились 1, 11, 10, 21 числа, 1, 10, 11, 12 місяців мають досить потужне біополе і життєву пренатальну енергію Ци. У першу чергу, це стосується дітей народжених у 2001, 2010, 2011 роках. Саме тому ці діти енергійні, активні, а емоції, які вони проявляють несуть за собою потужний енергетичний заряд. Завдяки своїй потужності і міцності, ці діти вже отримали назву «діти-кристали». Враховуючи, що жіноче біополе має більш міцну структуру, а чоловіче – більш рихле і крихке, дівчата-кристали будуть активно проявляти себе і лідирувати у політичній, соціальній і сімейній сферах. Також дівчата-кристали у психофізичному плані будуть перевершувати хлопчиків, які мають таку ж кількість одиниць у даті народження.
Хлопці-кристали будуть характеризуватися цілеспрямованістю, обережністю, замкненістю. Проте реалізація їх ідей буде здійснюватися у науці та виробничій сфері.
Однією із головних особливостей дітей-кристалів стане переробка інформації, отриманої інтуїтивно (завдяки потужному біополю), й втілення цієї інформації шляхом реалізації цілей і завдань у різних сферах життєдіяльності.
О СПОСОБАХ ВЗАИМОДЕЙСТВИЯ С ТАКИМИ ДЕТЬМИ СМОТРИТЕ НА МОЁМ БЛОГЕ В АРХИВЕ ЗА ИЮЛЬ МЕСЯЦ

Один із провідних сенсів буття людини-кристала - стати Людиною — носієм людського строю психіки – і завжди утримувати себе в людській будові психіки під впливом будь-яких життєвих обставин. Така людина має навчитися управляти своїми емоціями і сенсами (змістовною складовою мислення, мислеформами). Це є можливим, якщо людина живе й безперервно поглиблює свою міру розуміння себе і світу (К.Петров).
Список літератури:
Коробейникова Е.Д. Нумерология – путь к себе. / Елена Дмитриевна Коробейникова. – Черкассы : Чабаненко Ю.А.- 2009.- 214с.
Петров К.П. Тайны управления человечеством. – електронний ресурс / kob.su/petrov

особливості дітей, народжених після 2000 року

Висловлюю подяку Олені Коробейніковій і Вікторії Хрипун за ідеї 
висловлені при підготовці матеріалу

  1. Загострені сприйняття та почуття, яскраві та потужні прояви емоцій.
  2. Стійкі та цілеспрямовані.
  3. У дітей дуже добре розвинута інтуїція
  4. Повне або часткове заперечення багатьох поглядів.
  5. Фізично вразливіші та сильніші у духовному плані ніж дорослі.
  6. Мають сильний вплив на біоенергетичні структури навколишнього середовища.
  7. Зможуть самозцілюватися і допомагати у цьому іншим видам.
  8. Особистісна сила «Я», активність, незалежність.
  9. Не сприймають авторитарні та маніпулятивні методи впливу.
  10. Основні способи порозуміння із ними: договір, емоційна рівновага (збалансованість), партнерська взаємодія.