ВОЗМОЖНОСТИ ШКОЛЫ УСПЕХА ЕЛЕНЫ КОРОБЕЙНИКОВОЙ:

1. Самопознание, работа над собой (трансформация черт характера), влияние на людей, управление жизненными событиями. (книга "Семь дней которые...")
2. Самоанализ и познание других людей используя нумерологические знания. Каждое число имеет свои вибрации (kob.su/petrov), каждый период жизни - свои задачи, каждые 7 лет супружества - предполагают развитие определённых качеств супругов. (книга "Нумерологя -путь к себе")
3. Решение проблем, сязанных с "народным творчеством"... Очищение огнём, выкатывание яйцом, молитвы, самопомощь в "сложные жизненные периоды", диета успешного человека, ментальные практики для "привлечения энергии денег". (книга "Мои любимые деньги")
4. Обучение зашите себя, партнёров, дома, офиса (ментальные практики). Книга "Большая защита - ключ к успеху".
5. Восстановление здоровья. (Книга "Быть и не Болеть").
6. Помощь ребёнку, который боится, обижается, неуверенный в себе, болезненный. Особенно эффективна для детей дошкольного и младшего школьного возраста. Книга "Школа Солнечного Ёжика".
7. Нахождение ГАРМОНИИ с собой, родными и близкими, миром. Наполнение любовью. Книги"Семь дней...", "Депрессия? выход есть... Есть выход!", "Молитвой и мыслью творим свою жизнь"

ЕЛЕНА ВОЛОШЕНКО ПРОВОДИТ:
1.
Психологическое сопровождение и обучение взрослых (публикация "Учебно-образовательные предложения").
2. Групповые и индивидуальные консультации для взрослых и детей.

3. Консультации по работе с ментальными практиками для решения жизненных задач (освобождения, исцеления, наполнения, трансформации, усиления и других) общими и индивидуальными.
4. Семинары-тренинги для учителей, родителей на темы: "Эмоциональное пространство школы (класса, семьи)" ; "Психолого-педагогические ресурсы учителя"; "Мы и наш характер"; "Мы и наше здоровье"; "В мире мужского и женского"; "Воспитание ребёнка и нумерология", "Управляем мыслеформами", "Наполняемся любовью", "Удивительный мир семьи" и другие.
5. Практические занятия по работе с эмоциями и чертами характера (страхи, обиды, неуверенность и другие).
6. Презентации книг и практик Школы Успеха Елены Коробейниковой.
7. Исследование практики реализации методик Школы Успеха и основ Энергоинформационной педагогики

понеділок, 7 березня 2011 р.

Діти кристали у контексті сприйняття інформації

Картина Жозефіни Уолл
http://www.josephinewall.com/

основа інформації одержана Вікторієй Хрипун
Поява дітей кристалів – це явище у космічному просторі, в якому знаходиться планета Земля, спрямоване на вирівнювання енергетичного балансу нашої планети. Це відповідь на глобальне забруднення менталу Землі. Діти кристали приходять на Землю з певним багажем знань. Їм дається можливість сприймати або не сприймати ту інформацію, яку передають їм дорослі.
Ця інформація передавалась генетично від покоління до покоління на вербальному рівні, як досвід попередніх поколінь, але діти кристали дійсно приймають від дорослих лише ту інформацію, яка потрібна їм для виконання їх місії на землі. Вони також мають генетичну пам'ять, яка передається від покоління до покоління, але вони здатні «відсіювати» не сприймати зайву для них інформацію (заважає ефективно виконувати свою місію). Діти кристали мають ще і космічну пам'ять – це здатність пригадати і відтворити те, що отримала їхня душа ще до втілення в цьому житті. Тому все, що іде у розріз із основними завданнями цих дітей у цьому втіленні швидко відкидається ними і, навпаки, те що необхідне і потрібне їм засвоюється дуже швидко. Існує три типи дітей кристалів:
1. Чисті діти-кристали, які мають здатність інтуїтивним шляхом швидко орієнтуватись в інформації, яка їм поступає, вони закриті для зайвої інформації, а та інформація, що поступає їм і є необхідною для їх розвитку, накладається на ту що в них є і сприяє процесу пригадування тієї інформації, яку вони набули ще до свого народження.
2. Змішані діти кристали – це тип дітей кристалів, у яких інтуїція і логіка поєднуються у різних співвідношеннях. Вони більш піддатливі до виховних впливів дорослих, але чим більше вони пізнають свої можливості, тим складніше впливати на них, передавати соціальний досвід.
3. Пропорційно-комбінований тип дітей кристалів – це діти у яких гармонізовані логіка та інтуїція (знаходяться у рівних пропорціях). Вони «краще» чують дорослих ніж чисті діти кристали. Тому вдала мотивація дорослих для виконання конкретних завдань допомагає знаходити спільну мову із ними і спрямовувати їх у певне русло. Якщо мотивація буде логічною і відповідатиме їх інтуїтивним відчуттям, то ці діти будуть сприймати той досвід, який прагнуть передати дорослі.
Самим дієвим засобом, що допомагає знаходити контакт із дітьми кристалами є розвиток творчого мислення дорослих і найголовніше, це варіативність думок вихователів. Ці діти будуть стимулювати у дорослих розвиток гнучкості мислення і варіативності думок. Силою або авторитарно примусити цих дітей щось зробити неможливо. Лише партнерська взаємодія, основою якої є домовленості про виконання певних завдань, є запорукою вирішення проблем у вихованні цих дітей. Якщо таким дітям не підійшов перший варіант, їм необхідно запропонувати щось інше.
Поява дітей кристалів – це можливість людства перейти на більш високий ступінь розвитку, залишаючи у минулому той досвід, який уже «віджив» своє, передаючи у майбутнє тільки те, що є цінним на сьогоднішній день. Дорослим складно розібратись у тому, що становить справжню цінність, тому їм допоможуть діти кристали. Те що вони сприймають і є цінним, а що не беруть, не сприймають, ігнорують – втратило дійсну цінність, а значить віджило своє і потребує заміни чимось новим.
Нами розміщені інші повідомлення про дітей, які народились у 21 сторіччі.
http://svitosvit.blogspot.com/2010/07/blog-post.html
http://svitosvit.blogspot.com/2010_07_01_archive.html

Немає коментарів: