ВОЗМОЖНОСТИ ШКОЛЫ УСПЕХА ЕЛЕНЫ КОРОБЕЙНИКОВОЙ:

1. Самопознание, работа над собой (трансформация черт характера), влияние на людей, управление жизненными событиями. (книга "Семь дней которые...")
2. Самоанализ и познание других людей используя нумерологические знания. Каждое число имеет свои вибрации (kob.su/petrov), каждый период жизни - свои задачи, каждые 7 лет супружества - предполагают развитие определённых качеств супругов. (книга "Нумерологя -путь к себе")
3. Решение проблем, сязанных с "народным творчеством"... Очищение огнём, выкатывание яйцом, молитвы, самопомощь в "сложные жизненные периоды", диета успешного человека, ментальные практики для "привлечения энергии денег". (книга "Мои любимые деньги")
4. Обучение зашите себя, партнёров, дома, офиса (ментальные практики). Книга "Большая защита - ключ к успеху".
5. Восстановление здоровья. (Книга "Быть и не Болеть").
6. Помощь ребёнку, который боится, обижается, неуверенный в себе, болезненный. Особенно эффективна для детей дошкольного и младшего школьного возраста. Книга "Школа Солнечного Ёжика".
7. Нахождение ГАРМОНИИ с собой, родными и близкими, миром. Наполнение любовью. Книги"Семь дней...", "Депрессия? выход есть... Есть выход!", "Молитвой и мыслью творим свою жизнь"

ЕЛЕНА ВОЛОШЕНКО ПРОВОДИТ:
1.
Психологическое сопровождение и обучение взрослых (публикация "Учебно-образовательные предложения").
2. Групповые и индивидуальные консультации для взрослых и детей.

3. Консультации по работе с ментальными практиками для решения жизненных задач (освобождения, исцеления, наполнения, трансформации, усиления и других) общими и индивидуальными.
4. Семинары-тренинги для учителей, родителей на темы: "Эмоциональное пространство школы (класса, семьи)" ; "Психолого-педагогические ресурсы учителя"; "Мы и наш характер"; "Мы и наше здоровье"; "В мире мужского и женского"; "Воспитание ребёнка и нумерология", "Управляем мыслеформами", "Наполняемся любовью", "Удивительный мир семьи" и другие.
5. Практические занятия по работе с эмоциями и чертами характера (страхи, обиды, неуверенность и другие).
6. Презентации книг и практик Школы Успеха Елены Коробейниковой.
7. Исследование практики реализации методик Школы Успеха и основ Энергоинформационной педагогики

четвер, 5 січня 2012 р.

Ментальні практики як ресурс професіно-творчої самореалізації педагогічного працівника

Cучасній людині, важливо навчитися управляти власними мислеформами, які виражені у думках, словах, емоціях, вчинках. Оскільки у процесі професійної діяльності педагогічного працівника дуже часто емоції управляють педагогом, а не він емоціями, в освітньому просторі має місце безліч негативних мислеформ (мислеформа – це зовнішній вираз певного змісту, оформленого у  людських думках, емоціях, почуттях, вчинках).
Отже, свідомо наповнюючи простір позитивними мисле формами, педагог може не лише реалізовуватись, а й сприяти оновленню й оздоровленню соціально-психологічного мікроклімату педагогічного і учнівського колективів. Як правило, першими кроками є «очищення» себе на рівні думок (ментальному) та емоцій (астральному). Після такого «очищення»  спостерігається покращення здоров’я на рівні фізичного тіла і відкриваються можливості для наповнення себе і свого життя життєтворчістю, щастям, любов’ю, радістю.
Окремі науковці вважають, що економічний прогрес залежить від зміни способу мислення людей про способи досягнення добробуту. Це означає зміну базових настанов, уявлень і вірувань... Такі уявлення Пітер Сенг (Peter Senge) назвав «ментальними моделями», які він визначив як «глибоко вкорінені переконання, узагальнення чи навіть картини та образи, що впливають на те, як ми розуміємо світ і як ми діємо»[1]. 
Нове розуміння не вдається запровадити на практиці, тому, що воно конфліктує з глибокими внутрішніми уявленнями про те, яким має бути світ, уявленнями, що спонукають нас до звичного (стереотипного) способу мислення та дії. Так, в деяких сучасних університетах зявилась навчальна дисципліна «управління ментальними моделями». Цей предмет спрямований на виявлення, тестування та поліпшення наших внутрішніх переконань про функціонування світу і обіцяє стати проривом у побудові організацій, що навчаються [1]. 
Професійна діяльність педагогічного працівника дуже часто зумовлена саме тими ментальними моделями, які сформовані у нього у процесі його професійної підготовки і післядипломної освіти. Досліджуючи особливості професійного саморозвитку освітян, нами виявлені певні ментальні моделі, які ускладнюють професійну діяльність педагогічного працівника. Одним із ефективних способів оптимізації професійних ментальних моделей педагогів є використання ментальних практик, спрямованих на формування позитивного світосприйняття і мислення; відновлення, стабілізацію й збереження емоційної рівноваги, трансформацію і розвиток особистісних якостей педагога.
Ментальні практики – це певний набір способів управління власними мислеформами, які можуть використовуватись педагогом з метою власного саморозвитку й самовдосконалення у духовному плані.
У процесі дослідження нами апробовано дві класифікації ментальних практик.
1. За типом репрезентативної системи:
·                    Візуальні.
·                    Аудіальні.
·                    Кінестетичні.
·                    Комбіновані (візуально-аудіальні, аудіально-кінестетичні візуально-аудіально-кінестетичні).
2. За призначенням:
·                    Для відновлення душевної та емоційної рівноваги.
·                    Для відновлення (тілесного, духовного, психічного) здоровя.
·                    Для енергетичного наповнення (очищення, звільнення, відновлення).
·                    Для розвитку.
·                    Комбіновані.
Найбільш ефективними видами ментальних практик, що сприяють удосконаленню ментальних моделей педагога та його професійному розвитку виявилися такі:
1.                Ментальні установки – спеціально підібрані мислеформи з метою опрацювання педагогом певних професійних або особистісних проблем, які гальмують професійний розвиток у духовному та(або) матеріальному планах, сформульовані у вигляді звертання до самого себе (душі, розуму, духу, тіла, волі, внутрішньої сили) на свідомому та підсвідомому рівнях. Ментальні установки можуть бути спрямовані на оздоровлення, вирішення комунікативних або інших життєвих проблем, досягнення бажаних змін у собі або у процесі взаємодії із іншими людьми.
Людина, яка використовує ментальні установки налаштовує себе на позитивне вирішення своїх проблем й сприяє її саморозвитку на ментальному та емоційному рівнях, оздоровленню й відновленню фізичного тіла.
Здоров’я фізичного тіла повною мірою залежить від стану її ментального й астрального тіл людини. Очищуючи свої тонкі тіла (завдяки вібраціям ментальних установок), педагог змінює свій фізичний стан і самопочуття. Це відбувається завдяки гармонізації тих коливань, які надходять із ментального й емоційного планів людини й найбільш виражені у функціонуванні фізичного тіла (в першу чергу у роботі внутрішніх органів і систем).
Ментальні установки, що читаються (або проговорюються) із глибокою вірою, без сумнівів, допомагають людині одержати дієвий результат.
Робота педагогічного працівника із ментальними установками допомагає йому констатувати, усвідомлювати, зупиняти, й як наслідок, трансформувати негативні думки про себе, колег, дітей та їх батьків, інших людей у позитивні. Таким чином відбуваються зміни у світогляді педагога, які оновлюють його ментальні моделі і, як наслідок, ведуть до позитивних змін у професійній діяльності.
2.                Афірмації позитивні мислеформи, короткого змісту, під час багатократного повторення яких відбуваються позитивні зміни на ментальному, емоційному та фізичному планах людини.
Напрклид, прийом схвалення себе через афірмації полягає у багаторазовому або ситуативному використанню позитивних тверджень стосовно себе. Декому бажано розпочинати читати афірмації в запропонованому порядку декілька разів у день.
·        Я люблю і схвалюю себе, всі свої дії і прояви як людина, що прагне до самовдосконалення.
·        Я приймаю себе таким (такою), яким (якою) я став(ла) у процесі життя.
·        Я люблю себе у будь-яких проявах.
·        Мої думки – це показник мого духовного росту на шляху до творчості (творчого самовираження). Я розвиваю в собі здатність мислити позитивно.
·        Я самовдосконалююсь через роботу над своїми думками і виражаюсь як особистість у творчому процесі.
·        Я приймаю з любов’ю і вдячністю всі позитивні зміни, що відбуваються зі мною. Я люблю і схвалюю себе.
·        Я люблю і схвалюю себе за всі свої прояви на шляху духовного розвитку і професійно-творчої самореалізації.
·        Я схвалюю всі свої спроби творчої самореалізації і дозволяю собі творити на тому рівні, який пропонує мій внутрішній художник – моя творча сутність.
Можна також застосовувати власні афірмації.
3.                Молитви це душевне звернення до Бога за допомогою мислеформ, спрямоване на одержання прощення, благословення, зцілення та іншої допомоги, а також для висловлення своєї вдячності та благословення  Господа Бога.
4.                Мантри – набір спеціально підібраних звуків, для цілеспрямованого впливу на людину та її оточення.
5.                Методики прощення
6.                Ментальні налаштування (настрої)різновид афірмацій за допомогою яких відбувається перехід із одного емоційно-душевного стану в інший (більш високого енергетично-вібраційного плану). Використовуючи цей вид ментальних практик, вихователь здійснює кількаразове повторення мислеформи налаштовуючись на певну хвилю. При цьому важливо прислухатися до своїх відчуттів (приймається налаштування чи ні, актуальне – ні, приємне чи не викликає особливих почуттів).
Обирати налаштування можна як на раціональному, так і на інтуїтивному рівнях. Наприклад, на раціональному рівні ставимо запитання «Що мені зараз необхідно?». Потім «додаємо» інтуїцію й аналізуємо свої відчуття. Якщо ментальне налаштування підібране вірно, воно допомагає покращити самопочуття і настрій, успішніше вирішувати професійні задачі, спокійніше реагувати на певні події, ефективніше діяти.
Також, ментальне налаштування може бути спрямовано на зцілення, оздоровлення, відновлення, очищення, наповнення. Спочатку відбувається звільнення від негативних ознак (думок, емоцій, станів), а потім наповнення себе позитивними мислеформами та енергіями. Ментальне налаштування бажано реалізовувати через усі репрезентативні системи людини (аудіальну, візуальну та кінестетичну).
Література:
1.     Peter Senge, The Fifth Discipline (New York: Doubleday, 1990), р.8-174.
  1. Хрипун В.І. Використання ментальних практик для професійного саморозвитку вихователів дошкільних навчальних закладів // Електронний збірник наукових праць Запорізької обласної академії післядипломної педагогічної освіти №5, 2011/ інтернет-ресурс http://virtkafedra.ucoz.ua/el_gurnal/pages/vyp5/hripun.pdf



Немає коментарів: