ВОЗМОЖНОСТИ ШКОЛЫ УСПЕХА ЕЛЕНЫ КОРОБЕЙНИКОВОЙ:

1. Самопознание, работа над собой (трансформация черт характера), влияние на людей, управление жизненными событиями. (книга "Семь дней которые...")
2. Самоанализ и познание других людей используя нумерологические знания. Каждое число имеет свои вибрации (kob.su/petrov), каждый период жизни - свои задачи, каждые 7 лет супружества - предполагают развитие определённых качеств супругов. (книга "Нумерологя -путь к себе")
3. Решение проблем, сязанных с "народным творчеством"... Очищение огнём, выкатывание яйцом, молитвы, самопомощь в "сложные жизненные периоды", диета успешного человека, ментальные практики для "привлечения энергии денег". (книга "Мои любимые деньги")
4. Обучение зашите себя, партнёров, дома, офиса (ментальные практики). Книга "Большая защита - ключ к успеху".
5. Восстановление здоровья. (Книга "Быть и не Болеть").
6. Помощь ребёнку, который боится, обижается, неуверенный в себе, болезненный. Особенно эффективна для детей дошкольного и младшего школьного возраста. Книга "Школа Солнечного Ёжика".
7. Нахождение ГАРМОНИИ с собой, родными и близкими, миром. Наполнение любовью. Книги"Семь дней...", "Депрессия? выход есть... Есть выход!", "Молитвой и мыслью творим свою жизнь"

ЕЛЕНА ВОЛОШЕНКО ПРОВОДИТ:
1.
Психологическое сопровождение и обучение взрослых (публикация "Учебно-образовательные предложения").
2. Групповые и индивидуальные консультации для взрослых и детей.

3. Консультации по работе с ментальными практиками для решения жизненных задач (освобождения, исцеления, наполнения, трансформации, усиления и других) общими и индивидуальными.
4. Семинары-тренинги для учителей, родителей на темы: "Эмоциональное пространство школы (класса, семьи)" ; "Психолого-педагогические ресурсы учителя"; "Мы и наш характер"; "Мы и наше здоровье"; "В мире мужского и женского"; "Воспитание ребёнка и нумерология", "Управляем мыслеформами", "Наполняемся любовью", "Удивительный мир семьи" и другие.
5. Практические занятия по работе с эмоциями и чертами характера (страхи, обиды, неуверенность и другие).
6. Презентации книг и практик Школы Успеха Елены Коробейниковой.
7. Исследование практики реализации методик Школы Успеха и основ Энергоинформационной педагогики

середу, 14 вересня 2011 р.

Емоційна рівновага педагога як засіб збереження здоров'я

Де у наш час ви бачили homo sapiens?  Ми з Вами не homo sapiens, а homo emocionalis! Олена Коробейнікова
 * Все в світі має коливальний характер (звук, світло, думка, емоція, слово). Наповнюючи освітній простір позитивними мислеформами, відповідальними думками, словами, емоціями і діями, учасники педагогічного процесу можуть не лише гармонізувати його, а створити психологічну безпеку і зберегти (оптимізувати) здоров’я всіх учасників.
 *Людина – це біологічно активна система космічного порядку Всесвіту, яка здатна до самоспрямування, самоуправління, саморозвитку (за допомогою роботи думки (мислеформ)) у залежності від цілей та бажань, які ставить перед собою.
 *Отже, у процесі творення освітнього простору спрацьовує програма дії Законів інформаційного поля Людини, Землі, Всесвіту: Думка – Слово – Емоція. Поміркуйте над тим, які коливання ідуть від Вас, Ваших думок, емоцій, почуттів. І якщо у вас з’являється відчуття, що переважають негативні, є сенс розпочати роботу зі звільнення від негативних думок, емоцій, почуттів. Доповнити її практики оволодіння станом емоційної рівноваги (стану людини, при якому її емоції врівноважені, вона відчуває внутрішній комфорт, який забезпечує загальне врівноважене самовідчуття). У такому стані наші емоції не заважають нам передавати свої думки, слухати і чути інших. Саме так, ми зможемо не лише оптимізувати свою взаємодію із навколишнім середовищем, а й постійно знаходитись в стані гармонії із собою, світом і Всесвітом. Шалва Амонашвіл, під час власних виступів, часто повторює слова: «Ніхто мені не друг, ніхто мені не ворог. Кожен мені вчитель». Вчитель і учні – найчіткіші дзеркала один для одного! Саме у такій взаємодії стає зрозумілим, рівень розвитку зрілості й духовності кожного її учасника. Отже, багатьом освітянам необхідна допомога щоб не потонути в образах, претензіях, звинуваченнях, а сформувати сучасний світогляд і «включитися» у нове гармонійне життя. ЯКЩО ВАМ НЕ ПОДОБАЄТЬСЯ ТЕ, ЩО ВИ ОДЕРЖУЄТЕ ВІД ЖИТТЯ - ПОМІРКУЙТЕ, ЩО ВИ ВІДДАЄТЕ... ( на рівні думок, емоцій, дій...)
  Стан емоційної рівноваги людини характеризується збалансованістю емоцій, відчуттям внутрішнього комфорту, загальним відчуттям врівноваженості. Пригадайте, як часто він у Вас під час взаємодії?
  Стан душевної рівноваги людини характеризується  відчуттям внутрішнього заспокоєння (умиротворення), внутрішньої сили, які підтримують цей стан. Для того, щоб частіше бути у стані емоційної рівноваги, педагогу необхідно навчитись (бажано вчасно) впізнавати і розрізняти власні емоції. Лестер Левенсон, практикуюси Седона-Метод, виділив 9 емоційних станів:
  •  Апатія 
  • Журба (печаль)
  • Страх
  • Жадання (вожделение)
  • Злість
  •  Гординя
  • Мужність
  • Прийняття
  •  Заспокоєння (Умиротворение)
Ці стани є у кожного, проте, необжідна мужність визнити наявність цих станів у себе... При цьому, перші шість (якщо не відреаговані) заважають відчувати останні три.
Отже, шлях збереження здоров'я педагога лежить через:
  • Роботу над собою (саморозвиток, самовдосокналення, само...)
  • Впізнання емоцій
  • Зосередження на власних почуттях, а не на вчинках інших
  • Каналізація негативних емоцій
  • Наповнення позитивом
  • Відповідальність за власні емоції, почуття, думки, слова, дії.
  • Прагнення до емоційної рівноваги
  • Збереження здоров'я
Одночасно педагог створює умови для збереження здоров'я інших шляхом:
  • Вдосконалення навичок підтримки емоційної рівноваги
  • Зупинки жахливої емоційної гойдалки.
  • Досягнення емоційної рівноваги.
  • Розвитку здатності дозволяти іншим людям відчувати їх емоції та почуття.
  • Зникнення необхідності звинувачувати інших
  • Володіння усім діапазоном власних емоцій.
  • Гармонізації педагогічної взаємодії
  • Збереження здоровя
Отже, від емоційної рівноваги до збереження здоров'я!

7.


1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.